Veelgestelde vragen2022-04-10T02:43:06+00:00
Ik heb een vraag over een product2022-04-10T02:08:20+00:00

Elk product op onze website heeft een productbeschrijving met alle specificaties. Als je meer informatie wilt, neem dan contact met ons op.
Voor bereikbaarheid kijk bij contact.

Hebben jullie producten garantie?2022-04-10T02:38:32+00:00

Je hebt een wettelijke garantie op onze producten. Dit betekent dat een product is of moet doen wat de consument redelijkerwijs van het product mag verwachten.

Hoe gaan jullie met mijn persoonlijke gegevens om?2022-04-10T02:38:50+00:00

Wij zullen je persoonlijke gegevens met de grootst mogelijke zorgvuldigheid behandelen, in overeenstemming met de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG). Voor meer informatie bekijk de algemene voorwaarden.

Wat zijn de betaalopties?2022-04-10T02:39:28+00:00

Wij bieden meerdere betaalmogelijkheden aan het is ook mogelijk om achteraf te betalen met klarna.

Is de vermelde prijs incl btw?2022-04-10T02:39:46+00:00

Ja de prijs de u ziet in inclusief btw.

Wat zijn de verzendkosten?2022-04-10T02:40:18+00:00

De verzendkosten bedragen: 4.95 euro

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?2022-04-10T02:47:15+00:00

We streven ernaar om het pakket binnen 24 uur naar u te verzenden.

Krijg ik een track & trace?2022-04-10T02:40:49+00:00

Ja u ontvangt na uw bestelling de factuur per mail en u ontvangt een mail met track & trace zodra het pakket is afgegeven bij de desbetreffende verzendmaatschappij.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?2022-04-10T02:41:03+00:00

Lees de retour informatie door en volg de instructies, vul ook het formulier van herroeping in, en gebruik altijd zoals vermeld staat bij de instructies een track & trace.

Wanneer ontvang ik mijn geld terug?2022-04-10T02:41:18+00:00

Wij zullen het verschuldigde bedrag binnen 14 dagen na aanmelding van jou retour terugstorten, mits het product in goede orde retour is ontvangen.

Wat moet ik doen als mijn product kapot is?2022-04-10T02:41:39+00:00

Wij gaan uiterst zorgvuldig met de producten om, mocht er echter toch iets voorvallen, Stuur dan direct een mailtje naar info@bubbly-j.nl  met een foto van en informatie over het kapotte product en we gaan proberen een “passende” oplossing te vinden.

Hoe kan ik een klacht indienen?2022-04-10T02:42:04+00:00

Wij doen ons uiterste best om alles goed te laten verlopen en de service staat hoog in het vaandel, mocht er onverhoopt toch iets niet naar wens zijn kunt u terecht bij

Support@bubbly-j.nl

Ben je niet tevreden met de afhandeling van je klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Titel

Ga naar de bovenkant